lauantai 10. marraskuuta 2012

love letter, just a little love letter!

Heipä hei! Olin kokonaan unohtanut että mulla oli blogi ja tästä johtuen en ole tänne paljoa kesän jälkeen kirjotellu.Ei tässä ole muuta oikeestaan tapahtunut kuin se, että olen alottanut opinnot Raision ammattikoulussa ja saanut aivan tajuttomasti ihania ihmisiä ympärilleni<3.Oon kans alottanu lentopallon eri joukkueessa,naisissa siis pelaan nykyisin mutta eipä tääsä oikeestaan mitään muuta sanomisen arvosta ole tapahtunu:))



Cia<3

 
Lotta<3

 
Oon viime aikoin purkanu stressii shoppailemalla:D Eli oon tosiaan viime aikoina kuluttanu rahaa vatteisii ja muuhun turhaa enemmä ku laki sallii.Oon kans innostunu uudestaa "tuunamisesta" .Oonki koulukansion ja kalenterin tuunannu:))Olen kans huomennu et oon uudelleen rakastunu kuvaamisee ja muotiin.En todellakaa oo mikään muodikas tyttö tai ees tyttömäinen tyttö,mutta silti rakastan kattoo meikki- ja  hius tutoriaaleja.Oon kans ihan täysin ihastunu youtuberiin,Zoella, tekee jtn meikki ja hius juttuja ja sen lisäks pitää ihan normaalia blogia välillä löytyy ku laittaa youtube hakuun zoella.Oon itekki miettinny jos alottaisin pitää blogii youtubes,mutta en uskalla koska pelkään et kukaan ei kattois sitä tai et saisin vaan negatiivista kommentia ni siks en varmaan uskalla edes koittaa.


Ihan perus parkatakki, tosi kiva!

Jetset,rakastuin väriin:))

Äitin ostama unisieppari



Viime päivinä oon linnotautunu mun sänkyyn:)

GinaTrico, aivan ihanan värinen!

Tää on ihanaaa ainetta antaa huolettoman ja matta lookin,kampaamoista löytyy ainakin.

Koulukansio.


Tää taisi olla tässä:) Huomenna on isänpäivä ja koitan kirjottaa illalla,mutta nyt lupaan että kirjotan vähintään kerran viikossa ja jos unohdan ni sitten saatte kuvapläjäyksen!
 
 
xoxo Amsku

2 kommenttia: