lauantai 12. toukokuuta 2012

I like it like that!

Hi everyone! Tänään aamulla heräsin ja tajusin ei herran jumala mun täytyy kirjotta 3 kirjotelmaa+ yksi vuosikertomus! Eikä mun kone tietenkään suostunut avaamaan niitä tiedostoja joita olisin tarvinnu...Mut aattelin että kyllä mummilassa toimii,mutta kun pääsin sinne yllätyksekseni huomaan et eipä toimikkaan!No ei se mitään sain mä sitten loppujen lopuksi kirjotettua sen vuosikertomuksen:)





Illalla leivottiin Antonin kanssa omena ohukaisia.Ne oli ihan sairaan hyviä,muitten paitsi mun mielestä....Kun oltiin Antonin kanssa lopetettu leipominen niin lähdin Ulrikan luokse kuvaamaan mitä olisinkaan viikonloppu ilman 300 kuvaa Ulrikasta mun kamerassani?
Hmmmm......ei mitään:D

Huomenna on tosiaan äitienpäivä ja mennään sukuloimaan.Myöhemmin teen myös postauksen mun kavereistani ja sen jälkeen saatte laittaa kysymyksiä tulemaan niin he vastailevat parhaansa mukaan:) Nyt oon jo kuitenkin niin väsynyt että taidan mennä nukkumaan!
Tein Essin levyille kotelon:))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti