keskiviikko 30. toukokuuta 2012

you are your own superhero!!


Hajaaaa! En eilen kerinnyt kiroittamaan koska olin harkoissa skoppella ja ajan sieltä sen 30 min kotiin ja sitten kello onkin jo tasan 9,joten ei oikeen aika tai tarmo riitä:(( Eilen oli ihan perus päivä ja harkatkin oli ihan jees mua vaan harmittaa itteäni se kun polvi ei ole vieläkään toipunut niin en kaikkea tekemään mm.hyppäämään kunnolla.......Haluisin vaan nyt paikat kuntoo ja menoks!:D Tänään olin ihan liekeissä töissä olin 4 tuntii töissä ja sain vaik kui paljon tehtyä...Mummi korjas/paranteli mun päättäri mekkoa:) Meijän saksan opettaja Ulla Gummerus jää eläkkeelle niin kävin välitunnilla kakulla(Roosa tiiän et luet ni kävin sen jälkee ku me oltiin käyty siit et oon pois tunnilt:DD) 2 ekaa tuntia oli kotsaa ja meil oli joku rata/rasteja ulkona ja sit niis oli kysymyksii ja parhaat palkittiin:) Sit oli 1 tunti fysiikkaa ja lopun päiväst harjottelin puhetta:) Huomenna taas harkoihin joten en todennäköisesti kirjota:(( P.s I love chester see, käykää ihmees katto siin on ihana ääni<3



xoxo amsku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti